Кафедра управління імені Олега Балацького
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Сумського державного університету

«День кар’єри – 2025»: зустріч студентів з роботодавцями сфери менеджменту та публічного управління

7 травня 2025 року для бакалаврів та магістрів кафедри управління імені Олега Балацького, які навчаються за спеціальностями «Менеджмент» та «Публічне управління та адміністрування» відбувся онлайн-захід «День кар’єри – 2025», організований з метою налагодження ефективного діалогу між студентами та потенційними роботодавцями. У заході взяли участь здобувачі вищої освіти, зацікавлені в побудові кар’єри у сферах менеджменту та публічного управління.

Подія відбулася в онлайн-форматі на платформі Zoom та зібрала близько пів сотні учасників. До заходу були запрошені два спікери – представники роботодавців, які поділилися досвідом та баченням сучасних вимог до молодих спеціалістів.

Зі вступним словом виступив завідувач кафедри управління професор, д.е.н. Рекуненко Ігор Іванович.

Першим спікером став Мишко Юрій Володимирович – представник бізнес-сектору, директор ТОВ «КЕРАМФОРТ» – однієї з провідних компаній у сфері менеджменту м. Суми. Він розповів про актуальні тенденції на ринку праці, навички, які найбільше цінуються у кандидатах, а також про можливості працевлаштування для студентів.

Другим виступив фахівець з публічного управління та адміністрування – керівник “Агенції регіонального розвитку Сумської області” Расторгуєв Віталій Геннадійович. Він акцентував увагу на значенні молодих кадрів у розвитку регіонального управління, розповів про шляхи кар’єрного зростання в публічному секторі та поділився практичними порадами щодо фахових навичок та працевліштування.

Захід завершився інтерактивною сесією запитань і відповідей, під час якої учасники мали змогу отримати індивідуальні поради щодо побудови кар’єри у вибраній галузі.

Зустріч довела свою ефективність як для професійного орієнтування та і для налагодження контактів між студентами та роботодавцями.

Дякуємо всім учасникам за участь, і окремо вдячні Юрію Володимировичу та Віталію Геннадійовичу за співпрацю з кафедрою управління.