Дозвольте представити запрошеного доповідача на першій сесії у наборі веб-семінарів Глобальної віртуальної програми «Excellence in Teaching & Research».
Професор Ердоган Коч - професор кафедри поведінкових наук / поведінки споживачів та управління маркетингом в Університеті Бахчесехір, керівник лабораторії поведінки людини.
Професор Ердоган Коч отримав ступінь бакалавра в Університеті Стамбула, ступінь МВА в Університеті Уельсу, Кардіффську бізнес-школу (Великобританія), а також кандидатську дисертацію. від Оксфордського університету Брукса (Великобританія).
Професор Коч має статті, опубліковані в найвищих журналах, проіндексованих в SSCI, таких як " Tourism Management ", " Public Relations Review " та " Public Relations Review ". Він був обраний до «Залу слави найкращих авторів менеджменту» за версією Emerald Management Reviews.
Професор Коч є автором кількох книг та розділів книг, опублікованих міжнародних авторитетних видавництв. Його книга «Поведінка споживачів та маркетингові стратегії: глобальний та місцевий підхід» (Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri: Global ve Yerel Yaklaşım) є однією з найбільш цитованих в країні.
Його дослідження в першу чергу зосереджені на людському елементі (як споживачі, так і службовці) у туризмі, гостинності, маркетингу послуг та управлінні. Професор Коч має досвід досліджень та розробок для авторитетних лінійок товарів швидкого користування в Туреччині.
Професор Коч надає консультаційні та навчальні послуги для широкого кола підприємств.
Він працює в редакційних колегіях відомих міжнародних журналів, включаючи International Journal of Intercultural Relations, International Journal of Hospitality and Tourism Administration, крім того, що він є суддею понад 30 журналів з найвищим рейтингом.
Більше інформації про спікера тут:
Більше про програму тут.
Для реєстрації на програму використовуйте лінк.