Четвер, 11 березня, був напруженим та цікавим днем для декількох когорт студентів Вашингтонського державного університету та Сумського державного університету. У рамках Глобального віртуального класу „Міжнародний бізнес та лідерство” професор Ердоган Коч із Бахчешехир Университету поділився своїм знанням та експертизою на тему „Вплив культури на споживачів”.
Завідувач кафедри, д-р Швіндіна виступила модератором сесії у співпраці з професором Месут Шичек з Вашингтонського державного Університету. Дивовижна сесія в рамках Глобального віртуального класу дозволила по-новому поглянути на явища у сфері маркетингу та управління, пов’язані з організаційною поведінкою, міжнародними відносинами, гостинністю у глобальних аспектах.
Відео лекції можна знайти на сайті Вашингтонського державного університету