Одна із тем в курсі «Менеджмент» присвячена емоційному інтелекту. Завдяки книзі Деніела Гоулмана, ця концепція завоювала домінанту позицію в управлінських текстах та літературі, присвяченій лідерству та здатності посилювати соціальний капітал. Відомо, що високий рівень емоційного інтелекту є запорукою успішного ведення перемовин, здійснення продажу чи представлення проєкту інвесторам. І як практичне застосування цієї ідеї одне із занять було присвячено основам продажу для початківців із застосуванням знань про емоції. Саме ця тема стала основою зустрічі із тренером Артема Князєва, який має досвід у сфері В2В продаж із 2014 року, і наразі є фахівцем з організації тренінгів в ТОВ «Глобал Білгі» / LLC Globalbilgi.
Крім основ продажу, типології клієнтів та базисних знань про продажі, пан Артем поділився своїм баченням про те, чому варто розвивати самоконтроль та як мотивувати себе на нові досягнення, як управляти власними емоціями. Дане заняття відбулось в межах курсу «Менеджмент» для студентів І курсу спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг», «Банківська справа», «Економічна кібернетика», «Міжнародні економічні відносини», «Облік і аудит», «Державні та місцеві фінанси». Всього у зустрічі прийняло участь близько 70 осіб студентів економічних спеціальностей.
Окремо для студентів спеціальності «Менеджмент» та «Публічне управління та адміністрування» 19-го травня пан Князєв провів вебінар «Прямі продажі для початківців» в рамках заходів, що організовані ГО «Центр освіти впродовж життя» та підтримані DVV International в Україні. На цьому вебінарі студенти дізнались про те, які типи продажу взагалі існують, які типи клієнтів зустрічаються, з чого починати, якщо ви хочете просувати свій товар, продукт або ідею. Ці знання є цінними для всіх підприємців та бізнесменів-початківців.