Кафедра управління імені Олега Балацького
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Сумського державного університету

Практикоорієнтоване заняття від кафедри управління ім. О. Балацького СумДУ: «Особливості формування та розвитку успішних брендів»

10.10.25 у рамках курсів «Управління кар’єрою та тайм-менеджмент»,  «Проєктний та процесний менеджмент”, «Теорія управління та адміністрування» студенти ННІ БіЕМ зустрілися із запрошеною спікеркою – Ольгою Фінкільштейн, співзасновницею та директоркою бренду Feel Fine.

Під час зустрічі спікерка поділилася власним досвідом побудови бренду, який викликає емоції, формує довіру й надихає клієнтів.

“Організація – це місце, де можна вирішити свою потребу, придбавши товар або послугу. А бренд -це те саме + емоція, і саме за неї готові заплатити більше”, – зазначила пані Ольга.

Вона наголосила, що для створення сильного бренду важливо:

– ставати на місце клієнта і розуміти його справжні потреби;

– бути щирими та послідовними у своїй комунікації;

– формувати команду, а не підлеглих – бо саме люди роблять бренд яскравішим;

– дбати про “свого” клієнта, створюючи сервіс із душею.

Бренд Feel Fine, який поєднує виробництво продукції та інфобізнес, демонструє, що успіх приходить до тих, хто любить людей, діє швидко, відповідально й щиро прагне зробити життя клієнтів комфортнішим.

“Успішні бренди та люди – це ті, хто роблять те, що не можуть не робити. Їм є що сказати, вони експериментують, поважають інших і мають любов до своєї справи”, – підсумувала спікерка.

Учасники заняття отримали не лише практичні поради, а й натхнення для розвитку власних проєктів та особистих брендів.

До заходу доєдналися викладачі кафедри: Матвєєва Юлія (в рамках курсів: «Управління кар’єрою та тайм-менеджмент»,  «Проєктний та процесний менеджмент” та Анастасія Нєшева (в рамках курсу: «Теорія управління та адміністрування»)

Організаторка заходу – к.е.н., доцентка, старша викладачка кафедри управління ім. О. Балацького, Матвєєва Юлія.